Grozam nav pievienots neviens produkts.

Grozs atjaunots

Informācija pircējiem

  • ZEROSPORT klientiem piedāvā tikai oriģinālas preces, iegādātas no oficiāliem zīmolu pārstāvjiem vai ražotājiem. Pirms pasūtījumu izsūtīšanas veicam preču kvalitātes pārbaudi.
  • ZEROSPORT interneta veikalā piedāvātās preces atrodas uzņēmuma noliktavā. Informācija par preču pieejamību tiek regulāri atjaunota.
  • ZEROSPORT patur tiesības atteikt pasūtījumu preču nepieejamības gadījumā, atgriežot naudu uz maksātāja kontu vai piedāvājot līdzvērtīgu preci.
  • ZEROSPORT nodrošina preču piegādi 3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas. Pasūtījumu piegādi nodrošina DPD kurjers vai DPD un OMNIVA pakomātu servisi.  Lūdzam ņemt vērā, ka COVID-19 radīto seku rezultātā, piegādātājiem var rasties pārslodze un ārkārtas situācijas laikā pasūtījumu piegāde var aizņemt 4 – 7 darba dienas. Lai veicinātu pasūtījumu ātrāku saņemšanu, mēs iesakām izmantot arī mūsu pasūtījumu izņemšanas punktus. Sīkāk par piegādes veidiem un ZEROSPORT pasūtījumu izņemšanas punktiem lasi sadaļā “Pasūtījumu piegāde”.
  • ZEROSPORT internetveikalā visas cenas ir noradītas ar PVN.
  • ZEROSPORT preču cenā neietilpst piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas rēķinā tiek atspoguļotas atsevišķi.

  • Izvēlieties: preci;  izmēru; vēlamo skaitu un pievienojiet preci pirkuma grozam.

Svarīgi: Ja neesi pārliecināts par nepieciešamo izmēru, iesakām izpētīt izmēru ceļvedi vai palūgt padomu konsultantam, zvanot +371 27292909 vai rakstot [email protected]

  • Dodieties uz pirkumu grozu nospiežot “noformēt”
  • Aizpildiet klienta informāciju precīzi, mūsu veiksmīgai saziņai ar Jums
  • Izvēlieties pasūtījuma saņemšanas un apmaksas veidu
  • Apstipriniet pasūtījumu nospiežot izvēlni “pabeigt pasūtījumu”

Pēc veiksmīga pirkuma noformēšanas, Jūs, saņemsiet automātisku e-pasta atbildi no [email protected] ar apstiprinājuma vēstuli un rēķinu (gadījumā, ja nesaņemiet 1 h laikā, lūgums sazināties ar mums rakstot uz [email protected] vai zvanot uz +371 27292909).

 

Svarīgi: pēc veiksmīga pasūtījuma apmaksas, prece tiks nodota kurjeram un Jūs saņemsiet informatīvu e-pastu , ka pasūtījums ir ceļā.

  • Ja izvēlēsieties preci saņemt uz vietas kādos no ZEROSPORT veikaliem vai izņemšanas punktiem, e-pastā saņemsiet uzaicinājuma vēstuli, ka pasūtījums ir sagatavots saņemšanai. Apmaksu būs iespējams veikt veikala vai izņemšanas punkta izvēlētā kasē. Lai saņemtu preci, Jums būs jānosauc pasūtījuma vai priekšapmaksas rēķina numurs.

Lūdzu, saglabājiet pirkuma čeku, priekšapmaksas rēķinu vai pavadzīmi! Preču maiņa, naudas atgriešana vai remonts tiek veikts tikai uzrādot pirkuma dokumentu. Šis noteikums attiecas arī uz i-veikalā iegādātajām precēm, par kurām norēķināšanās veikta veikala kasē.

  • Bankas Pārskaitījums:

Priekšapmaksa jāveic, ja izvēlieties preci saņemt ar DPD kurjera vai DPD un OMNIVA pakomātu servisiem. Pēc veiksmīga pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet e-pastu ar priekšapmaksas rēķinu un nepieciešamajiem rekvizītiem (uzņēmuma nosaukumu, bankas konta numuru u.c.). Pēc informācijas saņemšanas veiciet pārskaitījumu ar interneta bankas starpniecību, norādot maksājuma mērķī rēķina vai pasūtījuma numuru.

 

Maksājums jāveic 3 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas brīža. Ja pasūtījums netiek apmaksāts 3 darba dienu laikā, tas tiek anulēts.

 

Svarīgi: Prece tiks izsūtīta pēc maksājuma saņemšanas ZEROSPORT bankas kontā. Ja apmaksa tiek veikta brīvdienās, pasūtījums tiks izsūtīts nākošajā darba dienā.

 

ZEROSPORT rekvizīti pasūtījuma apmaksai:

SIA “RIVITA BALTICA”

Reģ. Nr.: 40103262424

PVN Nr.: LV40103262424

Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 75B, Rīga, LV-1011

Nosūtīšanas adrese: Brīvības iela 200, Rīga, LV – 1012

Banka: AS SWEDBANK

Bankas kods: HABALV22

Konta Nr.: LV06HABA0551039540213

  • Apmaksa uz vietas kādos no ZEROSPORT veikaliem (pasūtījumu izņemšanas punktiem):

Lai izvēlētos šo apmaksas veidu, noformējot pasūtījumu, izvēlieties “Apmaksa veikalā uz vietas” un norādiet piegādi “Saņemt veikalā”, norādot Jums ērtāko pasūtījuma izņemšanas ZEROSPORT veikala adresi. Detalizēts ZEROSPORT veikalu adrešu saraksts atrodams sadaļā “Pasūtījumu piegāde”.

 

Izvēle “Apmaksa veikalā uz vietas”, ļaus Jums ietaupīt kurjeru piegādes laiku un šis pakalpojums ir bezmaksas.

 

Savu pasūtīto preci saņemsi un par to norēķināties varēsi veikala kasē.

 

Prece jāizņem 5 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža. Ja prece netiks izņemta 5 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, pasūtījums tiks anulēts.

 

Lūdzu, saglabājiet pirkuma čeku! Preču maiņa, naudas atgriešana vai remonts tiek veikts tikai uzrādot pirkuma čeku. Šis noteikums attiecas arī uz i-veikalā iegādātajām precēm, par kurām norēķināšanās veikta veikala kasē.

Pieejamie preču pasūtījumu saņemšanas veidi:

  • Piegāde līdz Jūsu mājas durvīm ar DPD Kurjeru (5.00 EUR PVN ir iekļauts).
  • Pasūtījuma saņemšana DPD vai OMNIVA pakomātu punktos visā Latvijā.
        • Ja pasūtījuma summa ir zemāka par 50.00 EUR  piegādes izmaksas būs 2.00 EUR (PVN ir iekļauts).
        • Ja pasūtījuma summa būs virs 50.00 EUR, mēs nodrošināsim bezmaksas piegādi uz jūsu norādīto pakomātu.
        • Izvēloties šos piegādes veidus, Jūs saņemsiet īsziņu no piegādātāja (DPD, OMNIVA) par tālākām instrukcijām.
  • Pasūtījuma saņemšana uz vietas vienā no ZEROSPORT veikaliem vai pasūtījumu izņemšanas punktiem (bezmaksas). Mūsu piedāvātie pasūtījumu izņemšanas punkti:
                  • Rīga, Brīvības iela 200, LV-1012 “ZEROSPORT”
                  • Rīga, Vienības gatve 194a, LV-1058 “ZEROSPORT”
                  • Jelgava, T/C “Pilsētas Pasāža” 2. stāvs, Driksas iela 4, LV-3001 “ZEROSPORT”
                  • Valmiera, T/C “Valleta” 4. stāvs, Rīgas iela 4, LV-4201 “ZEROSPORT”
                  • Jēkabpils, T/C “Sēlija”, Vienības iela 7, LV-5201 “ZEROSPORT”
                  • Rēzekne, Atbrīvošanas aleja 71a, LV-4601 “ZEROSPORT”
                  • Liepāja, T/C “Kurzeme” 3. stāvs, Lielā iela 13, LV-3401 “ZEROSPORT”
  • Svarīgi: tālrunis preču rezervēšanai saņemšanas punktos +371 27292909 e-pasts: [email protected]
  • Svarīgi: sakarā ar noteiktajiem COVID-19 ierobežojumiem, šobrīd, piedāvājam izņemt preci tikai Rīgā, Brīvības ielā 200, LV-1012

 

Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255  “Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.

Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu – “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”.

Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas, apmainīt iegādāto preci pret citu preci, samainīt izmēru vai pieprasīt naudas atgriešanu, ar nosacījumu, ka prece nav lietota un nav bojāts preces oriģinālais iesaiņojums.

Attiecības starp klientu un pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas tiesību akti.

Atgriešanas kārtība:

1. Prece nedrīkst būt nēsāta un tai nedrīkst būt noņemtas preču zīmes. Prece ar lietojuma pazīmēm tiks nogādāta atpakaļ pasūtītājam un naudas atgriešana netiks veikta.

2. Lai nosūtītu preci atpakaļ ZEROSPORT Jums jārīkojas sekojoši:

  • Jūs variet preci nosūtīt pa pastu uz sekojošiem rekvizītiem: SIA “Rivita Baltica”, Brīvības iela 200, Rīga, LV-1012, Latvija;
  • Jūs variet preci atgriezt, atnesot to uz ZEROSPORT veikalu Brīvības ielā 200, Rīga LV-1012

3. Nosūtot preci pa pastu:

  • Ielieciet preci ražotāja oriģinālajā iesaiņojumā
  • Uzlīmējiet uz paciņas ZEROSPORT adresi
  • Aizpildiet atgriešanas vēstuli, norādot atgriešanas iemeslu, pievienojiet vēstuli pie preces
  • Svarīgi! Atgriešanas adresāts jānorāda SIA “Rivita Baltica” 

4. Atteikuma tiesības Jūs variet izmantot 14 dienu laikā, ja prece ir iegādāta izmantojot pārskaitījumu vai karšu maksājumu.

5. Naudas atgriešanu veicam 30 dienu laikā

6. Preces maiņu veicam 10 darba dienu laikā

7. Naudas atgriešana tiek veikta uz kontu, no kura tika maksāts par pasūtīto preci

8. Ar priekšapmaksu pirktu pasūtījumu naudas atgriešana, netiek veikta veikala kasē

9. Ja prece apmaksāta kādā no ZEROSPORT veikaliem kasē, uz šiem pirkumiem neattiecas attālināta pirkuma noteikumi.

Svarīgi!

Lūdzu, saglabājiet pirkuma čeku vai rēķinu! Preču maiņa, naudas atgriešana vai remonts tiek veikts tikai uzrādot pirkuma dokumentu. Šis noteikums attiecas arī uz i-veikalā iegādātajām precēm, par kurām norēķināšanās veikta veikala kasē.

Patērētāju tiesību aizsadzības likuma VII nodaļas “Patērētāja prasījumi” 27.panta “Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” 1.punkts nosaka:

“Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Par preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.”

Svarīgi! Jums jāparūpējas, lai tiktu saglabās darījumu apliecinošs dokuments – pirkuma (kases) čeks, stingrās uzskaites kvīts vai bankas maksājuma uzdevums. I-veikalā pasūtītajiem pirkumiem, kas nosūtīti ar DPD Kurjeru, DPD vai OMNIVA pakomātu servisa starpniecību un kuru apmaksa veikta ar pārskaitījumu, preci izsūtot līdzi sniedzam izrakstītu rēķinu.

Prasījuma pieteikuma kārtību un izskatīšanu regulē MK noteikumi Nr.631 “Kārtība kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu”.

Iegaumē! Ja radušās problēmas ar iegādāto apavu kvalitāti un vēlies iesniegt pretenziju, tā uzskatāma par nepamatotu attiecībā uz:

  • Nodilušām apavu zolēm.
  • Noberztu krāsojumu, iegriezumi, bojājumi ar ķimikālijām.
  • Apavi ir kopti nepareizi vai nepietiekami (piemēram, apavi vispār nav kopti).
  • Apavi ir novalkāti (piemēram, pastāvīgi lietots viens apavu pāris, nedodot tam iesēju ik pēc pāris dienām ‘atpūsties’).
  • Mehāniskiem bojājumiem.
  • Defektiem, kuri radušies, neievērojot dotos apavu lietošanas un kopšanas noteikumus.

Zvani mums: 27292909

Raksti mums: [email protected]

I-veikala darba laiks zvaniem: Pirmdiena – Piektdiena: 9.00-18.00

Seko mums: facebook.com/ZeroSportOutletLV

draugiem.lv/ZeroSportOutlet

twitter.com/SportaOutlets

instagram.com/ZeroSportOutlet

ZEROSPORT rekvizīti

SIA “RIVITA BALTICA”

Reģ.Nr.: 40103262424

PVN Nr.: LV40103262424

Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 75B, Rīga, LV-1011

Nosūtīšanas adrese: Brīvības iela 200, Rīga, LV – 1012

Banka: AS SWEDBANK

Kods: HABALV22

Konts I-veikalam: LV06HABA0551039540213